איך לשמור על הגזרה 8 עצות: צריך לאכול מנות קטנות אבל לעיתים קרובות

בין הארוכות לא צריך לעבור יותר משלוש שעות.אם אוכלים לעיתים קרובות לא מרגישים רעב וזה שומר על כמות אנרגיה.

לאכול אוכל מלא בסיבים.

סלט, ירקות עם עלים ירוקים מצליחים למלא את הקיבה ולנקות את מערכת העיכול. וגם לא מכילים הרבה קלוריות .

להיות יצירתיים בבישולי אוכל

זה אומר : אם ממש בא לך פיצה ,קחי פיתה דקה,מוצרלה מופחתת שומן עגבניה,ירק . תוכלי לקבל “פיצה”שלגמרי מתאימה לדיאטה .
למצוא אלטרנטיבה לקינוח .

תכיני לאצמך ג’לי בלי סוכר. נורא קל להכין את זה. כמו כן כמעט ולא מכיל קלוריות .

לשתות תה ירוק ולהישתמש בתבלינים
פלפל אדום,רוטב פיקנטי,צ’ילי יכולים לא רק לשפר את הטעם של אוכל דל קלוריות ,גם כמו שטוענים המדענים עוזרים לשרוף יותר שומנים

לעשות יומן אוכל

ביומן הזה צריך לרשום כל מה שאת שותה ואוכלת וגם חשוב לספור קלוריות. דיאטולוגים בטוחים: שזה שיטה היחידה לדעת שאת לא עוברת את הגבולות שלך.

להגדיל את מסת שריר.

זה אומר שרצוי להתאמן עם משקל. העניין הוא ששריר צריך קלוריות. אם מסת שריר גדולה יותר אז צריך יותר קלוריות בשביל לשמור אלהם. זה אומר שאפשר לאכול יותר ולהפחית שומן

לקחת איתך סכומים קטנים של כסף.

ככה לא תוכלי לבזבז כסף על אוכל מיותר . לא משנה כמה חנויות יהיה לך בדרך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *